Prvi post, nekoliko stvari o meni, upoznavanje...



Pozdrav svima, ovo je moj prvi post, stoga mi nemojte zamjeriti na nekim greškama ipak sam nova ovdje :)
Za prvi put sam odlučila napraviti post na temu "Random questions about me" da malo kažem nesto o sebi.


1. Q: O čemu ćeš pisati ovdje? 
    A: Teme na mom blogu će biti raznovrsne. Naglasak ce biti na recenzijama o raznim stvarima koje koristim.

2. Q: Razlog zbog čega si otvorila blog?
    A: Zbog znatiželje i zbog toga sto bih htjela podijeliti svoje mišljenje i recenzije sa drugim ljudima i tako im pomoći na neki način :)

3. Q: Najdraži citat koji te motivira?
    A: The most important thing is to enjoy your life - to be happy - it's all that matters.

4. Q: Koju ulogu igra novac u tvom životu? 
    A: Hm, pa pošto sam još uvijek učenica i ne zarađujem svoj novac već dobivam džeparac od roditelja ne mogu nista reći o tome.

5. Q: Životni cilj?
    A: CIlj mi je da uspijem u svom naumu i radim posao koji volim, osnujem sretnu i zdravu obitelj i da na kraju svoj život završim zadovoljna i sretna, znajući da sam doista uspjela u životu i doživjela sve ono o čemu sam maštala kao mlađa.

6. Q: Opiši kako bi izgledao tvoj posao iz snova. 
    A: Moj posao iz snova je da postanem uspješan dizajner interijera. Uvijek sam obožavala gledati emisije o uređivanju doma i kako od malena igram igricu Sims stalno sam dizajnirala svoje kuće i uređivala prostorije.

7. Q: Imaš li strahove?
    A: Naravno, najveći strah imam od mraka, mračnih ulica i strah od žaba (da, bojim se žaba haha i to više nego paukova)

8. Q: Najdraža pjesma?
    A: Trenutno, Love me like you do i One last time. 

9. Q: Status veze?
    A: Bez veze haha :D

10. Q: Najdraža knjiga koju si pročitala?
      A: Dnevnik Anne Frank. Jako dobra knjiga. Čitala sam ju za lektiru i mislim da sam je jedina u razredu pročitala do kraja. Svima je bila dosadna, ali ja sam uživala čitajući. 

11. Q: Imaš li hobi?
      A: Nemam neki određeni hobi, ali volim u slobodno vrijeme gledati videe youtubera i citati blogove

12. Q: Jesi li sretna?
      A: Kako kad. Uglavnom jesam :)

13. Q: Celebrity crush?
      A: Nemam.

14. Q: Imas li kućnog ljubimca ?
      A: Nažalost nemam :(

15. Q: Trenutak koji će ti uvijek ostati u lijepom sjecanju?
      A: Definitivno cu se uvijek sjećati maturalca u 7 razredu i ekipe iz srednje.

16. Q: Kakvo ti je društvo u skoli?
      A: U osnovnoj je bilo okej, sa svima sam bila u dobrim odnosima. U srednjoj se sve promijenilo. Ekipa je najbolja. Ne bih htjela nista mijenjati jer sam se stvarno super uklopila i nadam se da ćemo poslije srednje ostati u kontaktu.

17. Q: Imas li BFF?
      A: Nemam. Iskreno, ne vjerujem u prijateljstva "forever". Zapravo ne vjerujem da išta traje zauvijek u životu. Imam dosta bliskih frendica i jednu koju mogu nazvati najboljom.

18. Q: Izgled ili karakter?
      A: Sto se tice deckiju i cura, iskreno, svi mi prvo na osobama suprotnog spola spazimo izgled i to nas prvo privuce kod te osobe. Ali kasnije kad malo bolje upoznamo osobu i njen karakter shvatimo da smo mozda pogrijesili i osobu krivo procjenili. Tako da kod mene na kraju prevlada karakter.

19. Q: Kako bi opisala svoj stil?
      A: Opušteni stil. Volim oblačiti samo ono u čemu se osjećam udobno, a to su tajice, trenirka, normalne uže traperice, široka majica, vesta ili duksica i patike. Ne preferiram nikakav nakit.

To je to za danas. Nadam se da vam se sviđa moja prva objava na ovom blogu. U komentare možete ostaviti svoje dojmove i napisati koju temu bi mogla napisati za sljedeći put. Lijep pozdrav❤️ 



Share this:

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar