Favoriti ožujka❤️











 Bok svima. Evo ga i moj drugi post. Ukoliko niste pročitali prethodni post od jučer, možete ga pročitati OVDJE. Pošto je danas posljednji  dan u mjesecu ožujku odlučila sam napisati nešto o stvarima koje sam najviše upotrebljavala ovaj mjesec. 

1. Na prvom mjestu je nešto s čim sam se najviše oduševila, a to je "Zara" toaletna voda. Pakiranje je baš slatko, a miris fantastičan. Odnosno, kao što je i oslikano na pakiranju, miriše na ruže. Inače sam ljubitelj cvjetnih mirisa pa je meni ovo najdraži. 






2. Zatim je tu "Bourjois" roll on dezodorans. Ja već godinama kupujem ovaj dezodorans i inače mi je područje pazuha osjetljivo i moram jako paziti što nanosim, ali s ovim dezićem nisam primijetila nikakvu reakciju. Ujutro kad ga nanesem pa do navečer izdrži bez tragova na majici i bez neugodnih mirisa. Jedina mana je što na početku, kad ga se tek otvori i nanosi, zna onako previše sadržaja izaći van jer je pre tekuć i možda još jedna mana je što se malo osjeti alkohol u mirisu, što u prethodnim verzijama ovog dezodoransa nisam primijetila. Kupila sam ga u Dm-u, a cijena mu je oko 28 kn.





3. Sljedeća stvar je essence maximum definition maskara. Četkica je vrlo tanka a vlakna idu od početka veće, prema kraju gdje su manje kako bi obuhvatile i one male trepavice u uglu oka. Četkica je i fleksibilna, što znači bolju preciznost kod nanošenja. Super stvar, i za mene nekako najvažnija, je to što ne sljepljuje trepavice, jako ih lijepo raščešlja. Vrlo lako se skida, ja uglavnom je skidam sa vodom, odnosno umijem se dobro i to mi je dovoljno, a nekad koristim vodicu za skidanje maskare i samo u jednom potezu skinem sve. I  da završim sa ovom maskarom, cijena joj je 24 kn, a kupila sam ju u Dm-u.




                                   



4. I zadnja stvar za ovaj mjesec je sjenilo za obrve od essenca. Meni je puno bolje sjenilo od olovki za obrve jer izgleda prirodnije na obrvama. Četkica koju dobijete uz paletu je ne praktična i jako je ne precizna tako da nećete uspjeti fino oblikovati svoje obrve stoga ja koristim jedan drugi kistić. Također kupljeno u Dm-u po cijeni od 22 kn.









Share this:

,

CONVERSATION

0 komentari:

Objavi komentar