Favoriti lipnja

Pozdrav ljudi!

Evo nakon jakoo dugo vremena ponovno novi post. Skola je napokon gotova i svi mozemo odahnuti i prepustiti se ljetnim radostima. :) Nadam se da ste uspjesno zavrsili ovu školsku godinu, a sada mozemo krenuti sa temom danasnjeg posta.





Krenut cu sa sminkom. Ovo je Manhattan 2in1 kompaktni puder iz kolekcije clearface. Naime ova kolekcija je namijenjena prvenstveno osobama koje imaju jako problematičnu kožu sklonu aknama,crvenilu i dr. jer djeluju antibakterijski ali svakako ih mogu koristiti i osobe sa normalnim tipom kože. Uz puder se dobije i spužvica s kojom možete na 2 načina nanositi puder. Prvi način je sa vlažnom spužvom, na taj način će te dobiti jače prekrivanje i možete ga samog koristiti odnosno bez prethodno nanesenog tekućeg pudera već direktno na hidratantnu kremu. I drugi način je sa suhom spužvom, na taj način nećete dobiti gotovo nikakvo prekrivanje već ćete samo dugotrajno matirati lice.
Cijena: oko 40kn











Dalje imamo ovaj ruž od Essenca. Moj je u nijansi 07 koja je
jako lijepa boja na usnama. Dovoljno ga
je samo u jednom potezu nanijeti  i odmah ce te dobiti lijepu pigmentiranost. E sad jedina mana ovom ruzu je trajnost na usnama. Za gotovo sat vremena ali nekad i manje vec se polako "izbriše" sa usana pa je potrebno tokom dana puno puta ga popravljati i ponovno nanositi. To je sve sto imam za reci o ovom ružu. Za svoju cijenu je vrlo solidan i to je sve.
Cijena:20kn














Sljedeca stvar je ova Essence cetkica za puder. Prvo sto moram naglasiti i sto me je najvise
iznenadilo kod ove cetke je nevjerovatna mekoca. Nisam se nadala da ce biti ovako kvalitetna ali da, prevarila sam se. Ove sintetičke vlasi na cetkici su nevjerovatno mekane i ja ju koristim za nanošenje kamenog pudera. Do sad sam je oprala samo jednom s obzirom da je koristim tek tjedan dana i nijedna dlaka nije ispala niti je puštala boju kako su znale prethodne četke koje sam koristila.
Cijena:25kn


I to je to od šminke dalje imam neke druge stvari. Konačno sam, nakon dugo vremena premišljanja, kupila ovaj Afrodita šampon za kosu od koprive. Probala sam stvarno dosta razičitih šampona za kosu, od onih za bebe, do onih najskupljih ali nijedan mi nije bio dobar. I bit cu iskrena, ovaj sampon mi nista ali bas nista nije pomogao, cak mislim da je i pogorsao situaciju. Kosu sam prije ovog sampona obavezno prala svaka 3 dana, a poslije ovog sampona mogu je komotno vec dan poslije prati. Istina je da taj dan kad operete kosu sa ovim samponom, da bude mekana na dodir, cista, leprsava i sjajna ali vec sutra dan nema nista od tog. Glupost je sto je pakiranje svugdje 1 litra sto je prilicno neprakticno i sada ne znam sto cu sa tolikim samponom. Kad se sve pogleda, ja sam izricito razocarana, ali ocito je moja kosa i takva da joj nista ne odgovara sto ne mora znaciti da nece i vama.
Cijena:25kn





Dalje imamo ovaj Balea 3u1 proizvod za ciscenje lica. Mozete koristiti za 3 slučaja. Prvi je za svakodnevno čišćenje lica. Drugi je piling lica i treći je maska. Znaci u jednom proizvodu dobijete 3 djelovanja! Koža nakon korištenja je premekana i otkad ovo koristim, mogu reći  da imam manje problema sa masnom kožom i prištićima. Dosad sam koristila samo Garnier proizvode za čišćenje lica  ali nijedan ne miriše ovako predivno. Riječ je o mirisu koji podsjeca na limun ili nekako tako voće. Izvrsna stvar :)
Cijena: oko 20kn 











I to bi bilo sve za ovaj post. Slobodno u komentare napisite svoje misljenje o ovim proizvodima ako ste ih koristili i ako imate neki prijedlog za temu za sljedeće postove. Pozdrav do sljedećeg posta ☺️💕

                                           




Share this:

, ,

CONVERSATION

2 komentari:

  1. Ja sam koristila afroditin sampon od koprive i meni je savrsen. Poslije njega, kosa mi bude cista sljedeca 4 dana, i uopce se ne masti. Kada ga koristim, njeguje kosu, nije ni potreban nikakav regenerator. Meni eto, super odgovara i znam da ga jos zadugo necu mijenjati..
    Imas odlican blog!!♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapocetak,hvala ti puno. Jako mi znace ovakvi pozitivni komentari☺️💕 Sto se tice sampona, tako je i mojoj prijateljici. Njoj je savrsen i uvijek ga hvali i preporucuje svima ali eto izgleda da je moja kosa takva da joj nista neodgovara :(

      Izbriši