What's on my iPhone?!

Pozdrav svima! Pokazat ću vam sto sve ja imam u svom mobitelu i koje aplikacije su mi omiljene.
Ja imam iPhone 4s vec godinu dana i imam sve pohvale za njega (osim jedino baterije koju moram puniti min. 2 puta tijekom dana). 

Pa krenimo sa zakljucanim zaslonom: 


Ovako izgleda zaslon kada se pritisne home tipka. Nista posebno,pozadinsku sliku sam ja slikala




Kada se otključa dolazimo na pocetnu stranicu:


Na prvoj strani su sve app koje mi cesto zatrebaju, sve su osnovne iphone aplikacije osim Dream days, pomocu ovoga vise necete zaboravljati vazne događaje, godisnjice i rođendane.






Druga stranica je zanimljivija. Tu su sve aplikacihe slozene u posebne  mape kako bi se lakse snasla. 



Prva mapa se zove iPhone apps jer su tu logicno sve aplikacije koje dobijete sa mobitelom. Njih jako rijetko koristim pa vam necu nista pricati u vezi njih. 




Druga mapa je Photos. Tu su sve app koje koristim za uređivanje slika. (Ako želite vidjeti na koji način ja uređujem slike, napišite u komentare i napisat cu post i o tome jednom). 


*Prva je VSCOcam, ujedno i najdraža aplikacija. Ima presuper efekte i stvarno se puno može "igrati" sa raznim mogućnostima. 
*U Photogridu možete spajati mnogo slika u jednu, tj. kolaže. 
*Popularna Retrica, svi znamo za to. :D
*PhotoMirror je aplikacija u kojoj radite zrcalne slike (primjer je slika sa mog zaključanog zaslona)
*InstaSquare služi za okvire oko slike, to jest da možete postaviti cijelu sliku na Instagram bez rezanja.




Sljedeća mapa je sa društvenim stranicama. Tu necu  nista previše pričati vec cu vam ostaviti svoje linkove na tim profilima da me možete pratiti.


Instagram (možete mi se javit na instadirect)
Snapchat: sanjki
Viber/wap: ne dajem broj :/




Sljedca mapa se zove Fun. Tu su sve igrice, koje doduše rijetko koristim. 







U sljedećoj mapi Education se nalaze aplikacije koje mi dosta koriste kada učim strane jezike.



*Google translate je definitivno najbolja aplikacija za prevođenje nekih riječi, rečenica. Pogotovo otkad su uveli i mogućnost da uslikate dio teksta iz neke knjige i on vam to sve prevede! Na tome se uštedi puno vremena :D 
*Duolingo je super aplikacija za sve one koji žele naučiti bilo koji jezik, a sve mogućnosti su besplatne.
*DerDieDas je genijalna aplikacija za sve koji uče njemački. Sigurno  ce vam nekad zatrebati da odredite član neke imenice, a to je prilično teško jer se treba naučiti napamet za svaku riječ. E pa ovdje samo upišete imenicu i on vam izbaci član za nju. 
*iBooks je iphonova aplikacija i tu se nalaze knjige i pdf dokumenti koje sam skinula sa interneta.





Mapu Email nemam šta posebno objašnjavati, a zadnja mapa je Music. 
Tu imam samo 2 aplikacije: svima poznati Shazam koji prepoznaje svaku pjesmu (domaću i stranu) i Playtube gdje slušam sve pjesme, što je najvažnije bez interneta! Morate samo jednom pustiti pjesmu da se downloada i onda će te je moći slušati bez WiFi-ja i interneta.


Contact Email: fabsanja@gmail.com





Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 komentari:

  1. Odlican post.Vidim da nisam jedina koja igra Kardashian igru hah.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno ☺️ jao igram tu igru otkad je izasla i jos mi nije dosadila hehe ❤️

      Izbriši
  2. Odličan post!

    Posjeti i moj blog i pretplati se : http://mybeautyamazon.blogspot.comc

    OdgovoriIzbriši