Haul


Bok ekipa! Prije par dana sam bila u maloj kupovini u dm-u i stoga sam odlucila podijeliti sa vama sto sam to sve kupila. Nema bas puno stvari ali uredu, počnimo:




Kupila sam ovaj Nivein tonik za lice. Kupujem samo njihove tonike jer savršeno mirišu, ne iritiraju mi kožu, a očiste sve ostatke šminke i blago hidratiraju, ovisi naravno za koji tip lica kupite. Moj je predviđen za sve tipove kože što je super. Možete ga svugdje kupiti po cijeni od 30 kn







Sljedeća stvar je Dove losion za tijelo.


Kupila sam ga bezveze. Nemam neku naviku da koristim mlijeko ili losion na tijelo poslije kupanja, ali eto kupila sam jedan da probam. Dala sam ga mami jer meni ne odgovara. Miris je prejak a ja ne volim miris magnolije i dobila sam kao mali osip, sad nisam sigurna je li od toga.







Kupila sam i čupko kremu za depilaciju. Inace koristim Veet kreme ali ovaj  put sam uzela ovu da isprobam. Nisam je jos koristila tako da vam ne mogu nesto vise reci. Ova krema je kostala 15-tak kuna.






Dalje na redu je Catrice maskara. Sasvim slucajno sam je kupila, nije mi bilo u planu da kupujem ikakvu maskaru ali privukla me nekako haha. Izgledom ambalaze me podsjetila na neku maskaru od loreala i nisam ostale ni gledala, ovu sam odmah spustila u kosaricu.


Kostala je oko 35kn i preporučujem je svima. Jako lijepo prudulji trepavice i fino razdvoji, ako se koristi prije uvijac rezultat ce biti jos bolji. I najvažnije za mene je da se nece razmuljati dok trljam oci, a vrlo se lagano skine sa nekom tekucinom. Na slici ispod mozete viditi kako izgleda četkica. 








Sljedece je ovaj tus od Essencea. Za cijenu od nekih 23kn se dobije jedan jako kvalitetan proizvod. Ovo mi je prvi tus i jos uvijek se mucim sa izvlacenjem linije tako da je za pocetnike jako dobar. Vodootporan je i skida se samo sa vodicom za ciscenje sminke.








Zatim sam kupila jos i uvijac za trepavice. Ovo je marka ebeline koju mozete naci samo u Dm-u. Kostao je 30 kn. Zadovoljna sam sa njegovim učinkom. Lijepo uvije trepavice ali imala sam i bolji uvijac.







Kupila sam i ovu essence cetkicu za tus, ali ne primjenjujem ju za tu svrhu vec za oblikovanje obrva sa sjenilom. Kostala je nekih 12kn i moram pohvaliti essence sto se tice četkica. Stvarno su me iznenadili sa omjerom kvalitete i cijene. Sve cetkice su i vise nego kvalitetne a cijena im je bar po meni smijesna.



























I zadnji prozvod je ovaj predivan Manhattan ruz. Kostao je nekih 45kn a kvaliteta je savrsena. Bolje ruzeve nisam koristila. Jako su dugotrajni i pigmentirani i imaju veliki izbor nijansi. Njihovi ruzevi nemaju puno onog sjaja u sebi sto je meni super i zbog toga su tako i dugotrajni. Ja preko ruza nanesem malo pudera u prahu da dobijem matt efekt i tako mi ruz bas bas dugo traje.






I to bi bilo to za današnji post. Ako i vi koristite neki od ovih proizvoda napišite u komentare svoje dojmove i svakako komentirajte kako vam se sviđa ovaj post. Pratite me na blogu ako vam se svidaju moji postovi i pozdrav do sljedeceg posta.❤️❤️❤️



Contact email: fabsanja@gmail.com



Share this:

, , ,

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Za oko mi je zapala ona maskara, stvarno bih mogla malo procunjati i pronaći je. :)

    Mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe preporucam svakom tu maskaru, neces pogrijesiti ako je uzmes ☺️❤️

      Izbriši
  2. odlicna kupovina, moram uzeti ovaj nivea tonik :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonik je odličan, ako imas priliku i ako volis miris mora, preporucujem ti da uzmes zeleni nivea tonik, ja sam ga mirisala svaki dan doslovno *-* ❤️

      Izbriši
  3. Odličan post, ova maskara me baš privukla, mislim da ću je kupiti uskoro. ♥

    http://thevbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti❤️ Sve preporuke za maskaru☺️

      Izbriši
  4. Sve mi se jako svidja, imam i ovaj dove losion odlican je.
    Jel mozes pogledati moj blog, nova sam<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, pogledala sam tvoj blog, odličan je ❤️

      Izbriši
  5. Sve mi se jako svidja, imam i ovaj dove losion odlican je.
    Jel mozes pogledati moj blog, nova sam<3

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post! Mozes li i ti pogledati moj? <33
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična si ❤ naravno pogledaj i moj post, nova sam hahah☺ http://luckygirl1908.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) pogledat cu svakako❤️

      Izbriši
  8. Sve stvari su super. Mozes li pogledatpogledati moj blog i predloziti mi neku temu, nova sam

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Ruž je savršen!

    Posjeti i moj blog na kojemu možeš pronaći novi post!

    https://mybeautyamazon.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđaju stvari koje si kupila!<3 od Čupko proizvoda imam izbjeljivač i stvarno je odličan :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post,ruz mi se posebno svida😊❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti ☺️ dada njihovi ruzevi su mi najdrazi ❤️

      Izbriši
  12. Odličan post draga! Imam ovaj tonik i prezadovoljna sam.Ako želiš pogledaj moj novi post rutina njege lica.Nadam se da će ti se svidjeti i ako želis pretplati se! :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno ☺️ Pogledat cu tvoj blog❤️❤️

      Izbriši
  13. Odličan post. Svaka čast <3

    Pogledajte i moj blog :* http://tadic-je.blogspot.com/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Jelena :) pogledala sam tvoj blog i odlican je :D❤️

      Izbriši