TMI tag

Bok ekipa! Zapocetak se zelim ispricati na mojoj neaktivnosti na blogu, stvarno mi je zao sto sam zapustila pisanje postova a razlog svemu tom je sto se ja nikako neznam organizirati. Zelim se posvetiti skoli ali isto tako i zelim nastaviti sa blogom ali se jednostavno ne znam organizirati. Skola me je pritisla sa svih strana ali necemo sad o tome. Nastavit cu svakako sa blogom jer me to ispunjava i obozavam pisati postove i citati vase divne komentare. Jos bih se samo htjela zahvaliti na 40 sljedbenika na blogu. Prije otprilike 6 mjeseci sam otvorila ovaj blog i kao i svi na pocetku sam cesto gubila zelju za daljnim pisanjem jer sam jedva imala 10 pregleda u tjedan dana i nijednog pratitelja ali sam se trudila svakim postom sve vise i eto ga! Zahvalna sam vam na svim pozitivnim komentarima koji me motiviraju u daljnjem radu i pisanju postova. Hvala vam jos jednom! ☺️💋

A sada krenimo sa temom danasnjeg posta, a to je 50 TMI pitanja!


1. Što imaš na sebi?
Pidžamu još uvijek 

2. Jesi li ikada bila zaljubljena?
Onako bas pravo zaljubljena nikad nisam bila

3. Jesi li ikada imala neki težak prekid (veze)?
Ne.

4. Koliko si visoka?
173 cm

5. Koliko imaš kilograma?
50

6. Imaš li neku tetovažu?
Ne, ali bi tako voljela jednom napaviti neki mali tattoo.

7. Imaš li piercing?
Nemam.

8. OTP (One True Pair: najdraži par)?
Ne mogu se trenutno sjetiti ni jednog

9. Najdraža serija?
AHS. 

10. Najdraži bend?
Nemam.

11. Nešto što ti nedostaje.. ?
Djetinjstvo i bezbriznost.

12. Najdraža pjesma?
To se stalno mijenja

13. Koliko imaš godina?
16 i pol

14. Horoskopski znak?
Vodenjak

15. Kvalitete koje tražiš u partneru?
Što se tiče izgleda stvarno ne znam, a karakter: iskren, pristojan i da se može s njim pričati o svemu.

16. Najdraži quote/izreka?




17. Najdraži glumac?
Nemam

18. Najdraža boja?
Nude nijanse

19. Glasna ili tiha glazba?
Najglasnija haha

20. Gdje ideš kad si tužna?
U svoju sobu ili van.

21. Koliko ti treba da se istuširaš?
Oko 10 min

22. Koliko ti treba da se spremiš ujutro?
Kad idem u školu onda oko 45 min

23. Jesi li ikad bila u tuči?
Ne

24. Što te privlači kod dečkiju?
Iskreno ne znam hahah

25. Što te odbija kod dečkiju?
Pretjerano psovanje, glumljenje nekog frajera…

26. Razlog zbog kojeg si se priključila u blogersku zajednicu?
Volim pisati, ovdje mogu biti potpuno svoja i iskreno govoriti o svemu i podijeliti svoja mišljenja

27. Strahovi?
Smrt. To mi  je najveći strah

28. Posljednja stvar koja te rasplakala?
Ne sjećam se.

29. Zadnji put kad si rekla nekome da ga voliš?
Mislim da to nikad nisam rekla ili se ne sjećam

30. Značenje tvog imena na blogu?
Mislim da nije potrebno neko posebno objašnjenje hah

31. Zadnja knjiga koju si pročitala?
Lektira neka

32. Knjiga koju trenutno čitaš?
50 shades darker

33. Zadnja serija/emisija koju si pogledala?
Ne znam

34. Zadnja osoba s kojom si pričala?
Mama

35. Veza između tebe i osobe koja ti je zadnja poslala poruku?
Prijateljica

36. Najdraža hrana?
Ne znam

37. Mjesto koje želiš posjetiti?
Cijeli svijet

38. Zadnje mjesto gdje si bila?
Škola hah

39. Imaš li simpatiju?
Ne

40. Zadnji put kad si nekog poljubila
Prije 2-3 dana

41. Zadnji put kad te je netko uvrijedio?
Jučer

42. Najdraži okus slatkiša?
Ne razumijem  „okus slatkiša“? Ali najdraži slatkiš mi je oreo definitivno

43. Koje instrumente sviraš?
Ništa

44. Najdraži komad nakita?
Ne nosim nakit

45. Zadnje što si trenirala?
Kako staviti tuš iz 13456 pokušaja

46. Zadnja pjesma koju si pjevala? 
Alessia-Here 

47. Najdraži chat up line?
Ne znam ni sta to znači

48. Jesi li ga ikad koristila (chat up line)?
Ne, valjda

49. Zadnji put kad si nekog zagrlila?
Prošli tjedan prijateljicu koju nisam dugo vidila

50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja?
Tko hoće hah 


~Contact email: fabsanja@gmail.com
~Mozete me naci i slobodno dodati i na snapchatu: sanjki


Share this:

, ,

CONVERSATION

7 komentari:

  1. Odlican post☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. super tag <3

    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/2015/10/oriflame-one-5-in-1-waterproof-mascara.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau! Iznenadila si me ovim postom. Divan je!
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican tagg. Imas odlican bloog ♥
    GIWEAWAY,ucestvuj,internacionalan je ----> POGLEDAJ OVDE

    OdgovoriIzbriši
  7. Hmm, zanimljiv tag sa zanimljivim pitanjima! :D Uzgred, znali iko šta je chat up line? :'D

    mojsvetmb.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši