5 najboljh i najgorih proizvoda

Follow my blog with Bloglovin

Pozdrav svima!
Nakon više od 3. mjeseca stiže novi post od mene :) 
Danas cu pisati o proizvodima koji su meni naj(bolji)gori.


1. Proizvodi koji su me oduševili

-MaxFactor pan stik-
Ovo je moj omiljeni korektor ikada. Prekrivenost je savršena, najbolja od bilo kojeg drugog korektora. Prekriva sve nepravilnosti na koži, od velikih, izraženih podočnjaka, prištića, ožiljaka, crvenila, itd. Ja ga najviše koristim za prekrivanje svojih podočnjaka koje mrzim i za tu svrhu je odličan. Tekstura je kremasta ali se jako lagano razmazuje sa prstima ili spužvicom. Dosta je mastan tako da ako imate masnu kožu neizbježno je matiranje. Cijena mu je oko 55kn. Moja iskrena preporuka za ovaj korektor.






-Maybelline lash sensational maskara-
Nakon puno vremena sam pronašla maskaru koja odgovara mojim trepavicama. Maybelline po meni ima najbolje maskare, možda sam u krivu, ali meni su sve odlične. Divno produlji trepavice i, što je meni najbitnije kod maskara, ne sljepljuje trepavice. Četkica je predivna, niti prevelika niti premala. S jedne strane je zakrivljena za uvijanje trepavica. Cijena je bila negdje oko 70kn.







-Catrice Defining blush-

Prvo rumenilo koje sam koristila je ovo. Jako mi se sviđa ova nijansa (020 Rose Royce) jer nije prenapadna na licu. Nije mat, ima u sebi malo sjaja. Pigmentacija nije baš nešto ali meni se to upravo sviđa.Zbog toga nikad ne mogu previše rumenila staviti. Cijena je 28kn.






-Nivea vodica za skidanje šminke oko očiju-

Još jedan proizvod koji me totalno oduševio. Prva vodica zbog koje mi oči doslovno nisu izgorile. Maskaru i ostalu šminku skida od prvog poteza, bez ikakve iritacije očiju! Uz to je i miris fantastičan. Cijena je 23kn. Nema boljeg odabira ako hocete nesto kvalitetno i cijenom prihvatljivo.






-Balea gel za tuširanje-

Iskreno, nisam se baš nadala da će me ovaj šampon toliko oduševiti. Miris je savršen, baš onako voćni od maline i limunske trave. Cijena ovog šampona je do 10kn što je još jedan veliki plus.









2. Proizvodi koji su me razočarali

-Balea vodica za skidanje sminke-
Ovu vodicu sam vec jednom spominjala u nekom postu kako sam užasnuta sa iritacijom očiju i kože nakon korištenja iste. Miris je ružan i neobičan, šminku skida slabo.. stvarno ni jedna dobra strana.


-Catrice better than false lashes maskara-
U početku korištenja mi je ova maskara bila odlična ali nakon mjesec, dva, pokazala se užasnom. Tekstura se zgrudala, četkica mi je strašno sljepljivala trepavice i pravila grudice, od produljenja i volumena nije bilo ništa. Promijenila je miris i osjetila se na benzin! Veoma čudno i to još nisam doživila od jedne maskare.


-Afrodita gel za čišćenje lica-
Kupila sam ovo na temelju brojnih i pozitivnih recenzija međutim izgleda da moja koža nije baš pozitivno prihvatila ovaj gel. Odmah nakon prvog korištenja izbio mi je osip i prištići po licu, mislila sam da gel nije uzrok tome, ali nakon svakog idućeg korištenja ponavljao se isti scenarij. Jednom sam probala gel koristiti kao masku, ali odmah nakon 5 min sam je morala isprati jer mi je lice doslovno gorilo i crvenilo se. Previše ružnih iskustava sa ovim gelom je rezultiralo da ga proslijedim mami. Njoj je fantastičan, izgleda da je problem u mojoj koži...






-Roll-on dezodorans Neutro Roberts-
Prva stvar koja mi se ne sviđa kod ovog dezodoransa jeste miris. Prejak i neobičan miris koji podsjeća na puder. To mi se uopce ne sviđa jer dezodoransi moraju imati blagi i lijepi miris. Druga stvar je da se jako sporo upija u kožu. Posljednja stvar koja mi se ne sviđa je to što sadrži aluminij koji se smatra opasnim za tijelo.





-Balea med ultra sensitive šampon za kosu-
Posljednja stvar u ovom postu jeste balein sampon za kosu. Ovaj sampon sam kupila zbog toga sto sam cula da je bez silikona, sulfata i mnogih drugih stetnih sastojaka. Odnosno namjenjen je ljudima koji imaju jako osjetljivo vlasiste. Htjela sam koristiti sampon bez svih tih kemikalija da mi se kosa malo oporavi medutim nisam primjetila nikakvu razliku osim da mi se kosa jos brze mastila nego prije. Vjerojatno zato sto se jako slabo pjeni. Takoder, miris je malo neugodan, a ja volim kad mi kosa mirisi lijepo nakon pranja. Cijena mu je svega 10kn. 




#Jeste li vi koristile neke od ovih proizvoda? :)

Contact email: fabsanja@gmail.com

My social medias:

snapchat: sanjki



Share this:

, , ,

CONVERSATION

14 komentari:

  1. Nisam koristila nijedan od ovih proizvoda,tako da nemam bas neko misljenje.
    Ali sam zato koristila dosta drugih Balea proizvoda,i vecinom sam bila zadovoljna.

    http://pinkiscolorofmysoul.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Max Factor pan stik i Maybelline maskara moji su favoriti! Odličan post, orginalan!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Maskara je definitivno ono što mi se najviše sviđa! Super post!♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post.Učlanila sam se u tvoj blog,pa bili mi mogla uzvratiti?Prijavi se na darivanje:
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/ ------> INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post! Nijedan od proizvoda nisam isprobala,ali nešto definitivno kupujem! Fotke su također divne☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Nijesam imala priliku da isprobam ove proizvode! Odličan post! Novi sam član tvog bloga, bilo bi mi drago kad bi uzvratila! ♥

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post, sa vecinom tvojih misljenja se slazem :)
    Pratim te, nadam se da ce ti se dopasti moj blog i da ces uzvratiti :) Mozes pogledati na missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedino sam isprobala MNY maskaru koja mi je također super. Odlični su mi ovakvi postovi pri odabiru što kupiti, a što ne. :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Navikla sam da je Max Factor dobar. :)

    Učlanite se na moj fashion, lifestyle, DIY blog: https://anastasijasblog.blogspot.rs/
    U toku serijal postova sa nazivom: "In & Out- leto 2016."

    OdgovoriIzbriši
  11. Nisam koristila niti jedan kd ovih proizvoda, ali sam moristila druge balea gelove za tusiranje, meni bas i ne ostaju.na kozi dugo i to mi malo smeta.
    O ovome korektoru sam cula samo pozitivne recenzije, ali nikad na njega nisam obracala paznju. Ali morat cu nakon tvoje dobre revenzije :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Mnogo mi se svidja tvoj blog! Odlican post!
    Pogledaj moj blog, nova sam pa mi treba misljenje i podrska <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši