Another Haul from Zaful





Pozdrav svima! Prije par dana sam dobila još jedan paketić od Zafula. Ovaj put sam naručila set prstenja i narukvica, majicu, remen za hlače i ručni sat. Ako vas zanima moje misljenje o ovim stvarima, nastavite čitati.

Još vam samo želim predložiti da pogledate ponudu predivnih džempera sa Zaful sajta OVDJE


 U prošlom Zaful haul postu možete pročitati kako nisam bila baš zadovoljna majicama koje sam naručila pa sam ovaj put bila dosta skeptična oko naručivanja. Međutim ovaj put sam pažljivo čitala mjere i pogodila. Naručila sam ovu majicu sa baš slatkim natpisom i meni savršeno odgovara XL veličina (inace nosim S velicinu majica). Materijal je baš ugodan i prozracan.


Klik na link ----- OVDJE










 Sljedeća stvar je obični kožni remen za hlače. Dosta je dugačak i vrlo kvalitetno izrađen, ali meni neodgovara. Naime,većina mojih traperica je broj 38, a ovaj remen je prevelik za mene.


Klik na link ----- OVDJE 












Zatim je tu ovaj sat. Ovakav sat nisam nigdje vidjela, stvarno neobičan dizajn, ali sam ga odmah "ubacila" u košaricu jer mi se svidjelo to što nema izgled  klasičnog sata. Jedina zamjerka je to što nema brojke na sebi. Uživo izgleda vrlo kvalitetno i elegantno zbog kožne narukvice i kao što sam već rekla, neobičnog dizajna. Vrlo sam zadovoljna ovim satom.


Klik na link ----- OVDJE











I na kraju, zadnje stvari koje sam naručila su narukvice i prstenje.  Narukvicama sam zapravo najvise odusevljena! Odlicno su izradene, bez ikakvih zamjerki. Kostaju oko 3 dolara sto je stvarno smiješna cijena.


Klik na link ----- OVDJE








Prstenjem nisam zadovoljna. Cijena od svega 1 dolara govori sve u ovom slučaju. Dosta su nekvalitetno i rekla bih ružno izrađeni.  Međutim meni to toliko i ne smeta. Te greške se primijete tek kada posve izbliza pogledate. 


Klik na link ----- OVDJE 








To je sve za ovaj post. Pišite u komentarima kako vam se sviđaju stvari koje sam ja naručila i komentirajte ako se ikada naručivali sa Zafula :) 






Zaful Facebook:  https://www.facebook.com/Zaful




Contact email: fabsanja@gmail.com



Share this:

CONVERSATION

23 komentari:

  1. Super review.
    Najvise mi se dopada majicica i narukvice.
    Pohvalee :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sat i narukvice su divne 😊

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, stvari su odlične. Sve mi se svidjelo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super review kao i fotke.Za prvu fotku sam mislila da nije tvoja,baš je profesionalno ispala.Ostale fotke mi se jako dopadaju,kao i izgled bloga.Samo tako nastavi,ljubim te draga. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan haul!
    Ova prva majica mi je divna, već dugo ju gledam po raznim sajtovima, baš je simpatična.
    Sat također ,elegantno i divno izgleda, a ove prstenčiće imam i rado ih nosim, super su. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaista jako zanimljive stvari, odlican izbor.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao majica je preslatka. Ja kada sam uzimala , nijedna mi majica nije mogla haha , sva sreca imam sestru pa sam njoj dala. Ali od sada znam koje brojeve da uzimam, jer izgleda nisu isti kao nasi.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš interesantan haul, kupila si divne stvarčice. Majica bi bila idealan poklon za prijateljicu, već dugo tražim nešto slično. Sat mi se najviše dopada, kao što si rekla, izgleda doista neobično :)

    New post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post i dobila si prelepe stvari! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Majica mi je super! :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post.
    Svrati ako možeš ; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Ako narucim nesto sa zaful jeli to dolazi na moju kucnu adresu ili na postu pa to treba dignuti?i zanima me ako uzmem npr majcu od 10 dolara jeli placam postarinu?molin sta brzi odgovor!!!Btw postovi su ti pre dobri i objavljuj sta cesce obozavam ih����

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno😊❤️
      Svaka narudzba prvo dolazi na tvoju kucnu adresu, ukoliko nitko ne preuzme paket tek onda se vraća u poštu. Znači kada ti paket dođe kući samo je bitno da ga netko preuzme. Poštarina na ZAFUL sajtu se ne plaća ako je iznos narudzbe viši od 30$, u tvom slučaju ti bi morala platiti jer je majica 10$.😊

      Izbriši
  13. Predobro! c:

    http://bloggingwithlana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlican post,jako mi se dopadaju majica i narukvice :)

    P.S.U toku je giveaway na mom blogu,poklanjam jednu personalizovanu ilustraciju pa ako si raspolozena ovim putem zelim da te pozovem da pogledas i ako si zainteresovana da se prijavis :) Dotted with hearts by Jvncc

    OdgovoriIzbriši